STANDARD SERVICE

standard-service

  • anexare server

  • anexare workstation

  • anexare imprimanta

  • anexare echipament periferic

  • timp de raspuns la sesizari maxim 2 ore
  • achizitie de componete si consumabile
  • revizie lunara
  • helpdesk pentru angajati maxim 2 ore
  • deprafuire calculatoare
  • conectare/asistenta remote nelimitat
  • suport tehnic nelimitat
  • consultanta in vederea achizitionarii de echipamente pentru extindere
  • consultanta in vederea achizitionarii de domenii sipachete de gazduire
  • acces clienti online pentru notificare probleme si evidenta interventiilor

STANDARD PLUS

standard-plus

  • anexare server

  • anexare workstation

  • anexare imprimanta

  • anexare echipament periferic

  • timp de raspuns la sesizari maxim o ora
  • achizitie de componete si consumabile
  • revizie lunara
  • helpdesk pentru angajati maxim 5 ore
  • deprafuire calculatoare
  • conectare/asistenta remotenelimitat
  • suport tehnic nelimitat
  • consultanta in vederea achizitionarii de echipamente pentru extindere
  • consultanta in vederea achizitionarii de domenii sipachete de gazduire
  • acces clienti online pentru notificare probleme si evidenta interventiilor

STANDARD PREMIUM

standard-premium

  • anexare server

  • anexare workstation

  • anexare imprimanta

  • anexare echipament periferic

  • timp de raspuns la sesizarimaxim o ora
  • achizitie de componete si consumabile
  • revizie lunara
  • helpdesk pentru angajati maxim 10 ore
  • deprafuire calculatoare
  • conectare/asistenta remote nelimitat
  • suport tehnicnelimitat
  • consultanta in vederea achizitionarii de echipamente pentru extindere
  • consultanta in vederea achizitionarii de domenii sipachete de gazduire
  • acces clienti online pentru notificare probleme si evidenta interventiilor

EXTERNALIZAREA IT - OBIECTIV

  • REDUCEREA SI CONTROLUL COSTURILOR OPERATIONALE.

  • IMBUNATATIREA FOCUSULUI COMPANIEI.

  • CASTIGATI ACCES LA RESURSE.

  • RESURSE INTERNE PENTRU ALTE SCOPURI.

  • RESURSE CARE NU SUNT DISPONIBILE INTERN.

  • MAXIMIZAREA BENEFICIILOR DIN RESTRUCTURARI.

  • FUNCTIE GREU DE GESTIONAT SAU IN AFARA CONTROLULUI.

  • FONDURI DISPONIBILE.

  • REDUCEREA RISCURILOR.

  • ACCES LA CELE MAI NOI TEHNOLOGII.

  • ECONOMII.

  • PERSONAL DE CALITATE.

  • FLEXIBILITATE.

 

Plata achizitionari componetelor si a consumabilelor revine clientului
Pentru desfasurarea activitatii ce nu tin de urgente se va intocmi un program asfel sa nu afectam activitatea clientului
Un tehnician va fi delegat pentru deplasarile la sediu si remedierea problemelor
Serviciile externalizate se presteaza saptamanal, lunar si la cerere, in functie de preferintele sau necesitatile dumneavoastra
Pentru sesizarile clasate urgente deplasarile se vor face in maxim 2 ore de la soliciare iar pentru cele clasate standard in maxim 24 ore
Pentru o COTATIE EXACTA DE PRET va rugam completati formularul din pagina CONTACT
In cazul in care reteaua depaseste 30 de calculatoare preturile sunt negociabile.

* Daca se depaseste numarul de deplasari lunare, primele 3 deplasari vor fi taxate cu 35 RON/deplasare, iar pentru urmatoarele deplasari vor fi aplicate preturile din oferta, cu un discount de 20% si o taxa de 35 RON/deplasare.