suport tehnic servicii it itecho

Ai probleme cu vreunul dintre serviciile ITECHO?Vrei sa te ajutam cu suport tehnic?

Asiguram suport tehnic clientilor, prin serviciul de suport tehnic se intelege rezolvarea problemelor aparute la unul dintre serviciile cumparate.
Clientii au la dispozitie o aplicatie specializata in preluarea cererilor de suport, ne asiguram ca acestea vor fi preluate rapid si inaintate tehnicienilor nostri care vor raspunde si se vor ocupa de acestea conform continutului contractual.
Perioada maxima de rezolvare ticket si/sau suport tehnic:
  • pentru suportul tehnic gratuit este de maxim 5 zile lucratoare
  • pentru cel cu plata, de maxim 3 zile lucratoare.
Prin suport tehnic gratuit se intelege suportul oferit pentru serviciile ce nu sunt incadrate intr-unul dintre ABONAMENTE EXTERNALIZARE IT sau PACHETE WEBDESIGN.
Noi intelegem ca timpul dumneavostra trebuie investit in dezvoltarea afacerii, nu sa depanati probleme IT. Va putem asigura suport IT pe baza de solutii inovative pentru cerintele in continua schimbare ale companiilor din ziua de azi.