Itecho – Realizare site-uri si magazine Online!

Planificare și Implementare

Administrare campanii de publicitate Google AdWords

Campanii de Promovare Online prin AdWords

Google AdWords este un program de publicitate bazat pe performanţe care permite firmelor mari şi mici să facă publicitate pe Google şi în reţeaua sa de site-uri web partenere.

Conceput pe baza unui sistem de licitare, programul AdWords reprezintă o metodă foarte uşor de cuantificat, dar şi foarte eficientă din punct de vedere al costurilor și al posibilității de targetare.

În rapoartele studiilor socio-economice din ultimii ani televiziunea, radioul și presa scrisă au scăzut din rândul intereselor celor mai mulți consumatori, în special adolescenți și tineri, aceștia migrează activ spre surse alternative de divertisment.  O majoritatea impresionanta a acestora au ca destinație zona online. Asfel publicitate în mediul online oferă multe șanse să fie consumată de un public cât mai larg și în creștere.

Google AdWords înseamnă publicitate pe Google şi în reţeaua sa de site-uri web partenere

Administrare Campanie Google CPC

Analizând toate aceste posibilități este evident faptul că publicitatea prin intermediul serviciului Google AdWords este net superioară tuturor celorlalte modalități de publicitate, datorită

  • costului scăzut;

  • posibilitățea de targetare, a rezultatelor ușor cuantificabile;

  • posibilitatea de analiză a acțiunilor întreprinse de către cei care au accesat reclama postată de companie prin intermediul AdWords;

  • posibilitatea de a afișa anunțurile în anumite intervale de timp.

Campaniile Google AdWords oferă un control amănunțit asupra anunțurilor postate, și anume:

  • posibilitatea stabilirii unui buget;
  • stabilirea cuvintelor cheie care vor fi utilizate (termeni sau expresii);
  • stabilirea intervalului orar în care să apară anunțul;
  • stabilirea perioadei în care să apară anunțul;
  • stabilirea zonei geografice în care să fie postat anunțul;
  • alegerea site-urilor web în cadrul cărora să fie afișat anunțul.

Etapele unei campanii Google AdWords:

  1. Stabilirea produsului sau serviciului ce urmează a fi promovat.
  2. Stabilirea cuvintelor cheie.
  3. Crearea unor grupuri de anunțuri pentru fiecare dintre cuvintele sau expresiile cheie.
  4. Verificarea numărului de campanii AdWords.
  5. Conceperea anunțului.
  6. Testarea și monitorizarea campaniei de publicitate AdWords.
Analiza rezultatelor campaniilor

Avantajele publicității prin Google AdWords:

Cel mai mare avantaj al publicității prin Google AdWords este reprezentat de costul pe care compania îl plătește în urma unei campanii. Practic, aceasta plătește doar atunci când un utilizator accesează (face click, de aici și denumirea de PPC – plată per click) anunțul companiei.

Întrucât realizarea unei campanii pe Google AdWords nu presupune un buget minim, se poate spune că acest tip de promovare este accesibil tuturor. Bugetul se stabilește în funcție de scopul site-ului companiei, de cerințele pe care aceasta le are în urma desfășurării campaniei, de publicul țintă și de concurența de pe piață.

Conceperea unei campanii foarte bine gândită poate poziționa anunțurile unei companii deasupra celor ale competitorilor principali, chiar dacă aceștia plătesc sau licitează mai mult.

Pentru ca o campanie desfășurată pe Google AdWords să fie eficientă este necesar ca afișarea anunțurilor să fie făcută în strânsă corelație cu cuvintele cheie alese.

Un alt avantaj îl reprezintă rapiditatea cu care se poate concepe o campanie. Practic, orice campanie poate fi dezvoltată în doar câteva ore, prezentând marele avantaj de a se închide automat atunci când promoția sau oferta s-a sfârșit, fără a genera alte costuri.

Orice campanie poate fi modificată pe parcursul desfășurării ei. Mai exact, se pot face modificări ale mesajelor publicitare, ale zonei sau intervalului orar în care acestea sunt afișate sau chiar a paginii pe care ajung clienții (landing page). Toate aceste modificări pot fi făcute cu ajutorul instrumentelor puse la dispoziție de AdWords.

Google AdWords oferă posibilitatea cunoașterii cu exactitate a rezultatelor campaniei. Se poate știi în orice moment care este numărul comenzilor generate de către campanie, dar și costurile de achiziție pentru fiecare nou client. AdWords generează un raport în care sunt prezentate rezultatele campaniei, și anume: numărul clienților noi care au ajuns în pagina web a companiei pornind de la anunț, locațiile din care aceștia provin, precum și multe alte informații.

Monitorizarea până în cele mai mici detalii și instrumentele puse la dispoziție fac posibilă ajutarea din mers a campaniei, astfel încât să se obțină beneficii maxime cu costuri minime, cel mai bun ROI (Return on Investment) posibil în condițiile pieței.

La ce ajută AdWords

  • reclame afișate rapid;
  • plătești doar pentru clik-urile rezultate;
  • măsorii în timp real rezultatele și optimizezi bugetul;
  • control total asupra bugetului;
  • targetării în funcție de loc;
  • targetării în funcție de device-ul folosit;

Noi te vom ajuta:

  • Optimizarea bugetului campaniei AdWords;
  • Optimizarea Ratei de Click pe Anunțuri
  • Gestiunea Conversiilor
  • Targetarea Publicului Potrivit
  • Programarea Anunțurilor;

Cunatificarea rezultatelor se poate face cu ajutorul programului Google Analytics.

Acesta este un produs Google care furnizează date referitoare la vizitatori, și anume: numărul vizitatorilor care accesează site-ul, proveniența acestora, paginile pe care le consultă, timpul petrecut pe site, precum și locul pe care îl accesează după părăsirea site-ului.

Acest program oferă posibilitatea identificării modalității în care utilizatorii au ajuns la site-ul companiei și a felului în care au navigat pe site. Aceste informații sunt extrem de valoroase, mai ales dacă se dorește utilizarea la maximum a bazei de utilizatori care a fost atrasă pe site prin intermediul programului Google AdWords.

Afacerilor medii și marii care  au o experiența în Marketingul Online.

AdWords oferă mai multe funcționalități și control asupra campaniilor, asigurând asfel posibilitatea utilizatorului să ajusteze setările, cuvintele cheie, strategiile de licitație s.a.

Afacerilor micii, acele afacerii care sunt la început în mediul online(cei care se promovează pentru prima dată).

Reprezintă soluția automatizată, ce oferă generarea anumitor tipuri diferite de anunțuri și optimizate constant pentru utilizator.

Planificare si implementare campanie de publicitate in Google Adwords

50 €

Se aplică companiilor care sunt la inceput si folosesc mediul de promovare profesional Google Ads pentru prima.data
Realizare in: max 10 zile;
Modalitate de plata: In avans, dupa semnarea contractului

  • Analizam site-ul pentru a obtine rata buna a conversiilor
  • Analizam magazinul pentru a obtine rata buna a conversiilor
  • Implementarea codurilor de conversie
  • Analiza cuvinte cheie
  • Analiza destinatii de plasare in cazul campaniei pe display
  • Definire Strategie Promovare
  • Creare si optimizarea anunturilor
  • Analizam rezultatele CPC/CPM
  • Planificarea strategiei de marketing
  • Alegerea metodei de afisare a anunturilor
  • Configurare partiala a contului Google Ads
  • Conectarea contului de AdWords cu cel de Analytics.

Abonament Administrare campanie Google Ads
Pachet Prezență Online

100 €

Administrarea se face lunar pe bază de abonament, promovare cu concurență scăzută. Buget > 10 euro/zi
Modalitate de plata: In avans, dupa semnarea contractului

  • Setare Obiective Promovare Google Ads
  • Blocare sau adaugare cuvinte cheie in functie de interese
  • Analiza si reconfigurarea cuvintelor cheie in functie de performanta
  • Analiza si reconfigurarea anunturilor in functie de performanta si context.
  • Raport desfasurarea campaniei la cerere
  • Evaluarea performantei campaniei
  • Monitorizare Analyctics
  • Consultanță mail
Suplimentar:

Ești interesat de o promovare online prin intermediul Google Adwords și vrei ca noi să-ți administrăm publicitatea prin campanii de publicitate Google AdWords? Ai nevoie de o ofertă de preț? Contactează-ne acum și îți vom da câteva sfaturi Gratuit!

WhatsApp Chat
Send via WhatsApp