
Google Analytics a constatat că accesarea site-ului de pe dispozitivele mobile (smartphone și tablete) a crescut constant, 18% dintre utilizatori intra pe site de pe smartphone.
Design-ul responsive devine cât mai important în condițiile în care există utilizatori care aleg să utilizeze mai mult tableta și nu telefonul inteligent sau invers. Astfel, website-ul sau aplicația pe care o creează un brand trebuie să fie adaptabilă din acest punct de vedere, iar un design responsive îi oferă această posibilitate.
Avantaje pe scurt(cele mai esențiale):
- vizibilitatea- crește vizibilitatea și lizibilitatea conținutului dar și indexarea website-ului;
- procesul de navigare - navigarea este mai lesne, iar spațiul de navigare este mai mare.;
Asigură accesibilitate de pe dispozitivele mobile.
Google favorizează site-urile care au un design responsive.
- verificare design responsive site, dacă se afisează corect pe mobil;
- schimbare de temă sau utilizarea unor plugin-uri;
- optimizare site pentru mobil;
- navigație vizibilă;
- scriere de cod CSS și optimizare;