Itecho – Realizare site-uri si magazine Online!

PROMOVARE ONLINE

Cele mai bune colutii de promovare online a unei afaceri

Înainte de a lua orice decizie, te ajutăm să întelegi conceptul de Marketing ONLINE, avantajele și dezavantaje acestuia.

Marketingul ONLINE

Pentru a obține rezultate în cadrul campaniilor de marketing online aplicăm  soluții de promovare online a unui business, în raport cu obiectivele variate pe care acesta le urmărește,  folosim cele mai fregvent utilizate metode(concepte):

  • SEM;
  • SMM – Social Networking Marketing ;
  • E-mail Marketing;

SEM - marketing pentru motorul de căutare

SEM reprezintă un set de metode și acțiuni în vederea promovării unui domeniu(site web) în motorul de căutare.

Acțiuni ce definesc SEM

  • promovarea de tip pay per click (PPC) pe platforme precum Google AdWords, Facebook Ads sau chiar LinkedIN Ads;
  • SEO - optimizarea pentru motoarele de căutare - Google, Bing, Yandex;

SOCIAL NETWORKING MARKETING

Este un concept care înseamnă prezența pe site-urile rețelelor de socializare cu scopul de a produce conținut pe care utilizatorii îl vor împărtăși, obținând asfel:

  • crește vizibilitatea online;
  • îmbunătățește notorietatea brand-ului;
  • crește rata de conversie.

Una dintre componentele cheie ale SMM este optimizarea social media (SMO).

Scopul SMO este de a atrage vizitatori noi și unici pe un site web. SMO se poate face în două moduri: adăugarea de linkuri media la conținut  sau promovarea activității prin intermediul rețelelor sociale, actualizarea statusului.

Noi ne ocupăm de:

  • implentare;
  • dezvoltare;
  • administrare;
  • oprimizarea conturilor și campaniei;
  • monitorizare, evaluare și raportare.

Te simți inspirat?

Ținându-se cont de domeniul de activitate al afaceri, profilul companiei, bugetul alocat, publicul vizat și altele, am organizat oferta de serviicii asfel încât să oferim  pachete cu servicii cât mai aproape de interesele și obiectivele marketing ale clientului, asfel scopul promovării să fie cît mai  ușor de îndeplinit!

Creând o campanie de promovare online, ai putea convinge cât mai multe persoane să-ți viziteze site-ul sau să sune la numărul tău.

Pachete de servicii - Ofertă Promovare Online

Optimizare SEO

ADMINISTRARE
CAMPANII
PROMOVARE
FACEBOOK

ADMINISTRARE
CAMPANII
PROMOVARE
GOOGLE ADWORS

REALIZARE
WEBSITE

de la 100 €/lunar

Prețul abonamentului Optimizare SEO variază de nivelul de interes al cuvintele cheie asociate website-ului sau magazinului dumneavoastră.

de la 100 €/lunar

de la 100 €/lunar

de la 300/lunar

Care sunt avantajele publicitați online?

Avantajul online-ului, ca mediu, este dat de posibilitatea de a avea o prezență în cadrul acestui mediu, cu costuri destul de mici și de multe ori cu rezultate demne, așadar dacă lucrurile nu ar fii așa, în mod clar nu am fii asistat la o creștere  a numărului site-urilor și utilizatorilor ai internetului.

 
Prezenta pe internet, de cele mai multe ori, este oglindirea intereselor și a nevoilor anumitor grupuri, organizații și persoane fizice de a se face cunoscute. 
Promovarea online reprezintă un mijloc rapid și ușor accesibil utilizat pentru un număr din ce în ce mai mare de persoane, mesajele publicitare pot fi complexe, pot conține text, sunet și imagine în cadrul aceluiași mesaj, spațiul în care este expusă reclama este nelimiat.

Instrumentele de analiza și cercetare au capacitatea de a măsura cu exactitate câte persoane au accesat o anumită pagină web sau un magazin virtual și câte dintre ele au cumpărat un anumit produs.

Prin intermediul marketingului în mediul online, consumatorul nu vede doar publicitatea, ci poate interacționa cu produsul, poate afla păreri ale altor cumpărători, de pe diferite site-uri, forumuri, uneori poate să testeze produsul, sau chiar să-l cumpere, fără a se deplasa la un magazin, doar cu câteva click-uri pe calculator.
Afișarea publicității online poate dura 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 zile pe an și poate fi lansată, modificată sau întreruptă imediat.
Persoana care se ocupă de promovarea de publicitate pe online poate urmări o campanie zilnic la orice ora, iar dacă aceasta generează un răspuns nesadisfăcător, o poate schimba în orice moment, acțiune ce nu este posibilă în publicitatea printată sau la publicitatea la TV sau Radio.
Campania pe Internet este semnificativ mai ieftină decât una pe canalele TV, atingâng eficient aceeași audiență și mai accesibilă bugetelor mici și medii ale firmelor, care nu pot ajunge la TV, pot merge către online.
În cazul publicității online feedback-ul este mult mai rapid comparativ cu celelalte cazuri de promovare, și se poate ajusta durata unei campanii în funcție de răspunsul se primește de la consumatori.
Targetarea este  un avantaj valoros, publicitatea pe Internet oferind posibilități de targetare pe care nici o altă formă de publicitate nu le poate oferi. Oportunitatea acestui avantaj vine prin faptul că firma poate crea o campanie pe categorii de consumatori, de exemplu o campanie poate fi adresată unor utilizatori din anumite companii, de anumite naționalități, din regiuni geografice diferite, poate fi plasată la o anumită oră, pentru un anumit mod de comunicare (PC-uri, tablete, telefoane care utilizează Internetul).
Companiile care desfăsoare campanii de publicitate online pot monitoriza produsele care au cel mai mare succes prin rândul utilizatorilor, profitând de ocazie pot publica oferte ale acestor produsele  în timp real, în scopul de a epuiza stocul.
Administratorii campaniilor de publicitate pot măsura răspunsul efectiv la o reclamă, prin numărul click-urilor pe care le primește reclama, fie prin numărul de cumpărări generate prin intermediul bannerului, etc., lucru aproape imposibil prin mijloacele tradiționale ale publicității.