Optimizare site SEO pentru motoarele de căutare
Cunoștințele noastre în domeniul digital de Marketing Digital beneficiază de certificare Google
Optimizarea SEO componentă a procesului de MARKETING ONLINE

SEO de calitate presupune:
Raport Audit Site
Raport Analiza Competitori
Raport cautare cuvinte cheie
Optimizare site
SEO on page
Link Building
Link Bait/Viral Content Development
Optimizare Social Media
Analiza rezultate SEO
Training SEO
Optimizarea pentru motoarele de căutare SEO.
Cunoștințele noastre în domeniul digital de Marketing Digital beneficiază de certificare Google
Optimizare SEO a site-urilor noi sau existente
Vrei sa afli mai multe despre SEO ?
Discută cu un specialist SEO.
Solicită o ofertă potrivită cerințelor tale !







Anterioară
Următoare
Optimizarea SEO a site-ului ori a magazinului îți poate oferii:
- creșterea cererii de ofertă și vânzările;
- dezvoltă și îmbunătățește notorietatea brandului;
- creștea profituluil;
- mărește baza de clienți;
- creșterea cotei de piață;
- poziționarea în primele rezultate ale motoarele de căutare;
- creșterea conversiilor, respectiv transformarea vizitatorilor de pe site în clienți;
- creșterea traficul pe site
- creșterea gradului de conștientizare a mărcii

Toate acţiunile de marketing au o componentă de SEO
Search Engine Optimization (SEO) este procesul de ați îmbunătăţi vizibilitatea unei pagini web sau de afaceri (ne putem referi la magazinele online) în motoarele de căutare, prin intermediul traficului natural sau ”organic”, a rezultatelor de căutare.
Cu SEO traficul poate veni din diferite tipuri de căutare, inclusiv căutare de imagini, căutari locale, căutări de video/film şi căutări specifice industriei in care activati. Aceste atributii oferă o prezenţa valoroasă pe Web a site-ului dumneavoastră.
Ce este un rezultat al căutării organice (algoritmice)?
Există două tipuri de rezultate afișate de Google:
- Rezultatele sponsorizate se mai numesc, după numele platformei
de unde se administrează, rezultate AdWords, sunt plătite și fac
parte din SEM (Search Engine Marketing) - Rezultatele organice se mai numesc și rezultate gratuite sau SEO
(de la Search Engine Optimization)
Optimizare SEO - afișare în rezultatele organice
Rezultatele marcate cu verde(vezi imaginea) sunt rezultate organice (organic search results), iar pozitia lor este influentata de activitatile de SEO.
Nici afisarile, nici click-urile pe aceste rezultate nu sunt platite.
Această secțiune pe pagina Google poate fi influențată prin optimizarea
SEO.
Publicitatea AdWords - afișare în zona rezultatelor plătite
Rezultatele marcate cu albastru sunt rezultate platite (paid search).
Orice click pe oricare din aceste reclame costa.
Secțiune ce nu
poate fi influențată prin optimizare SEO (teoretic) - poziția reclamelor depinde
de banii pe care cel care își face publicitate îi plătește.
Așa arată rezultatele unei căutări Google realizată de pe un laptop:
Diferența dintre canale de marketing, ce urmărește să atragă atenția unei persoane spre produsul promovat, motoarele de căutare sunt puse în mișcare de intenții reale ale consumatorilor.
Practic o căutare este determinată de un anumit interes al respectivei persoane, chiar dacă aceasta nu este înca în stadiul de cumpărare, ci doar se informează pentru o achiziție ulterioara.
Obiectivul unei campanii de SEO constă în atragerea unui volum cât mai mare de trafic relevant pe paginile site-ului sau magazinului tău online.
Acest lucru se obține prin cresterea vizibilitatii SEO a site-ului, adică îmbunătățirea permanentă a pozițiilor pe care paginile magazinului le ocupă în Google pentru cuvinte cheie relevante
SEO este gratuit – (parțial)
Insă SEO nu este în totalitate gratuit. Datorita schimbărilor frecvente realizate de Google și a activitatilor complexe necesare unei optimizări constante pentru motoarele de cautare, SEO înseamna o investiție permanentă de timp, bani și resurse. Dacă optimizările SEO se opresc, poziția pe Google începe să scadă.

Mă gândesc că vă întrebați de ce are atât de mare importanța să ajungi în prima pagina a rezultatelor Google, iată două argumente profund logice:
- 93% din toate experiențele online incep cu un motor de căutare
- În 68% din cazuri acel motor de cautare este Google – in Romania procentul depaseste 95%.
Corect realizat, procesul de optimizare SEO te ajuta să câstigi poziții importante în motoarele de căutare, dar iți poate transforma afacerea într-un brand vizibil, credibil și de notorietate.
Procesul SEO nu se termină niciodată pentru că trendurile apar și dispar.
Oamenii își schimbă comportamentul și motoarele de căutare evoluează permanent.
Cum procedăm...





Procesul SEO influențează procesul de business
- Imbunateste nivelul de cunoasterea al comportamentului consumatorului;
- Aduce informatii pentru structurarea llizibila a portofoliului de produse;
- Este un punct de pornire decisiv pentru alte canale de marketing online – ajuta la imbunatarirea campaniilor de CPC, Facebook Ads, Email Marketing, PR online!
- Imbunateste ergonomia de cumparare a clientilor
- Ridica gradul de fidelitate al clientilor fata de brand
- Sporeste notorietatea brand-ului si accentueaza puterea acestuia
- Reprezinta un avantaj competitiv greu de imitat de catre concurenta
- Permite cunoasterea in detaliu a concurentei
- Tehnicile SEO ajuta motoarele de cautare sa-ti inteleaga mai bine oferta.
Oferta Optimizare SEO
Aplicare SEO
de la 150 €
Pachet Optimizare SEO se
aplică site-urile care nu
sunt optimizate SEO
- Realizare Audit Seo
- Realizare Design Responsive
- Research cuvinte cheie relevante
- Optimizare titluri (articole si pagini)
- Optimizare descriere site
- Optimizare meta tag-uri
- SEO local
Inscriere in Google Maps - SEO local
Inscriere firma in Google Business - SEO local
Administrare profil Google Business - Pagina 404 personalizata
- Validare HTML cod fara erorii
corectare cod sursa - Linking, legaturi externe, deoarece motoarele
de cautare le considera voturi terte - Optimizare viteza site
- Alt tag-uri pentru imagini
- Formatarea textului
- Optimizare paragrafe, headere, stil de scris
, linkuri interne si externe, etc. - Crearea hartii site-ului
- Editare fisier robot.txt
statistici priviind accesarea cu crawlere; - Crearea de continut special pentru
tipul de activitate - Inscriere in Google Search Console
Abonament SEO
de la 200 €
Optimizarea SEO se aplică lunar pe bază de abonament, îmbunătățirea poziției SERP în mai puțin de 3 luni.
- Realizarea articolelor de advertorial
si publicarea acestora. - Realizare Design Responsive
- Research cuvinte cheie relevante
- Optimizare titluri (articole si pagini)
- Optimizare descriere site
- Optimizare meta tag-uri
- SEO local
Administrare profil Google Business - Validare HTML cod fara erorii
corectare cod sursa - Linking, legaturi externe, deoarece motoarele
de cautare le considera voturi terte - Optimizare viteza site
- Alt tag-uri pentru imagini
- Formatarea textului
- Optimizare paragrafe, headere, stil de scris
, linkuri interne si externe, etc. - Crearea hartii site-ului
- Editare fisier robot.txt
statistici priviind accesarea cu crawlere; - Crearea de continut special pentru
tipul de activitate - Urmarirea performanta site in
Google Search Console - Distribuirea articole dupa publicare
in Social Media - Inscrierea in directoare web
Trimite un mesaj ACUM!
Practicii suplimentare
Campania SEO
- Crawling complet site
- Indentificarea conținutului duplicat
- Analiza poziției SERP
- Analiză eficientă prima pagină
- Url-uri scurte
- Rapoarte Google Analyctics