ITECHO

Optimizare site pentru motoarele de căutare

Cunoștințele noastre în domeniul digital de Marketing Digital beneficiază de certificare Google

certificat marketing online certificare google
Optimizare site Google in Pitesti
certificat marketing online certificare google

Cunoștințele noastre în domeniul digital de Marketing Digital beneficiază de certificare Google

Vrei sa afli mai multe despre optimizarea SEO Pitești ?
Discută cu un specialist SEO.
Solicită o ofertă potrivită cerințelor tale !

Toate acţiunile de marketing au o componentă de SEO

Search Engine Optimization (SEO) este procesul de ați îmbunătăţi  vizibilitatea unei pagini web sau de afaceri (ne putem referii la magazinele online) în motoarele de căutare, prin intermediul traficului natural sau ”organic”, a rezultatelor de căutare.
Cu SEO traficul poate veni din diferite tipuri de  căutare, inclusiv căutare de imagini, căutari locale, căutări de video/film, şi căutări specifice industriei in care activati. Aceste atributii oferă o prezenţa valoroasă pe Web a site-ului dumneavoastră.

Ce este un rezultat al căutării organice (algoritmice)?

Există două tipuri de rezultate afișate de Google:

  • Rezultatele sponsorizate se mai numesc, după numele platformei
    de unde se administrează, rezultate AdWords, sunt plătite și fac
    parte din SEM (Search Engine Marketing)

  • Rezultatele organice se mai numesc și rezultate gratuite sau SEO
    (de la Search Engine Optimization)

 

Optimizare SEO - afișare în rezultatele organice

Rezultatele marcate cu verde(vezi imaginea) sunt rezultate organice (organic search results), iar pozitia lor este influentata de activitatile de SEO.
Nici afisarile, nici click-urile pe aceste rezultate nu sunt platite. Această secțiunile Google poate fi influențată prin optimizarea SEO.

Publicitatea AdWords - afișare în zona rezultatelor plătite

Rezultatele marcate cu albastru sunt rezultate platite (paid search).
Orice click pe oricare din aceste reclame costa.
Secțiune ce nu poate fi influențată prin optimizare SEO (teoretic) - poziția reclamelor depinde de banii pe care cel care își face publicitate îi plătește.

Așa arată rezultatele unei căutări Google realizată de pe un laptop:

Diferența dintre canale de marketing, ce urmărește să atragă  atenția unei persoane spre produsul promovat, motoarele de căutare sunt puse în mișcare de intenții reale ale consumatorilor.

Practic o căutare este determinată de un anumit interes al respectivei persoane, chiar dacă aceasta nu este înca în stadiul de cumpărare, ci doar se informează pentru o achiziție ulterioara.

Obiectivul unei campanii de SEO constă în atragerea unui volum cât mai mare de trafic relevant pe paginile site-ului sau magazinului tău online.
Acest lucru se obține prin cresterea vizibilitatii SEO a site-ului, adică îmbunătățirea permanentă a pozițiilor pe care paginile magazinului le ocupă în Google pentru cuvinte cheie relevante

SEO este gratuit – (parțial)

Insă SEO nu este în totalitate gratuit. Datorita schimbărilor frecvente realizate de Google și a activitatilor complexe necesare unei optimizări constante pentru motoarele de cautare, SEO înseamna o investiție permanentă de timp, bani și resurse. Dacă optimizările SEO se opresc, poziția pe Google începe să scadă.

Optimizarea pentru motoarele de cautare

Optimizarea site-ului sau magazinului îți poate oferii:

  • creșterea cererii de ofertă și vânzările;
  • dezvoltă și îmbunătățește notorietatea brandului;
  • crește profitul;
  • mărește baza de clienți;
  • crește cota de piață;
  • poziționarea superioară în motoarele de căutare;
  • creșterea conversiilor, respectiv transformarea vizitatorilor de pe site în clienți;

Cum procedam...

Servicii de optimizare site pentru motoarele de cautare

Mă gândesc că vă întrebați de ce are atât de mare importanța să ajungi în prima pagina a rezultatelor Google, iată două argumente profund logice:

  • 93% din toate experiențele online incep cu un motor de căutare
  • În 68% din cazuri acel motor de cautare este Google – in Romania procentul depaseste 95%.

Corect realizat, procesul de optimizare SEO te ajuta să câstigi poziții importante în motoarele de căutare, dar iți poate transforma afacerea într-un brand vizibil, credibil și de notorietate.

INDENTIFICAM SITE-UL
ANALIZAM SEO
STABILIM SOLUTII SEO
APLICAM OPTIMIZAREA
PREZENTAM RAPORTUL

Procesul SEO influenteaza procesul de business

  • Imbunateste nivelul de cunoasterea al comportamentului consumatorului;
  • Aduce informatii pentru structurarea llizibila a portofoliului de produse;
  • Este un punct de pornire decisiv pentru alte canale de marketing online – ajuta la imbunatarirea campaniilor de CPC, Facebook Ads, Email Marketing, PR online!
  • Imbunateste ergonomia de cumparare a clientilor
  • Ridica gradul de fidelitate al clientilor fata de brand
  • Sporeste notorietatea brand-ului si accentueaza puterea acestuia
  • Reprezinta un avantaj competitiv greu de imitat de catre concurenta
  • Permite cunoasterea in detaliu a concurentei
  • Tehnicile SEO ajuta motoarele de cautare sa-ti inteleaga mai bine oferta.

Procesul SEO și pașii de parcurs pentru optimizare site.

procese in cadrul unei optimizari seo
Procesul SEO nu se termină niciodată pentru că trendurile apar și dispar. Oamenii își schimbă comportamentul și motoarele de căutare evoluează permanent.
Va setati obiectivele campaniei seo la inceput
Stabilirea obiectivelor îți permite măsurarea progresului.
Instrumentele Analytics sunt foarte utile pentru înțelegerea comportamentului vizitatorilor de pe site.

Practicii ale Campania SEO

  • Stabilirea obiectivelor SEO
  • Analiza competitori din domeniu
  • Local SEO - imbunatatirea traficului pe plan local
  • Creare profil de backlink-uri
  • Identificare cuvinte cheie de interes
  • Analiza trimestriala a cautarilor
  • Monitorizare evolutie cuvinte in Google Analytics
  • Rapoarte avansate - Google Analytics
  • Realizare infografice - Diagrame
  • Audit SEO
  • Design responsiv - Mobile Frendly
  • Optimizarea de titluri ale articolelor sau paginilor
  • Utilizarea corecta a codurilor HTTP din punct de vedere SEO
  • Optimizare meta tag-uri
  • Alt tag-uri pe imagini
  • Formatarea textului
  • Validare HTML - cod fara erorii
  • Editare fisier robot.txt - statistici privind accesarea cu crawlere
  • Crearea hartii site-ului
  • Urmarirea performata site in Google Search Console
  • Crearea de continut special pentru tipul de activitate
  • Linking - legaturi externe, deoarece motoarele de cautare le considera drept voturi terte
  • Optimizare paragrafe, headere, stil de scris, linkuri interne, externe etc.;

Haideți să vorbim: