Publicitate
Online Plătită
În publicitatea plătită pe motoarele de căutare( Google ADS ), cuvintele cheie crează o punte esențială care leagă agenții de publicitate online, utilizatorii rețelei de căutare și motoarele de căutare.
Agenții de publicitate online trebuie să se ocupe de o serie de decizii cu privire la cuvinte cheie pe parcursul întregului ciclu de viață al campaniilor publicitate în rețelele de căutare.
Publicitatea Online eficientă
Milioane de agenții de publicitate online aleg publicitate plătită pe motoarele de căutare ca să-și promoveze produsele și serviciile, profitând de o direcționare precisă, de costuri reduse și rentabilitatea ridicată a investițiilor. Veniturile din publicitatea pe Internet au atins un nivel record de 88,0 miliarde de dolari în 2017, în care publicitatea in rețelele de căutare înregistrează 46% din această.
În publicitatea plătită pe rețelele de căutare, agenții de publicitate aleg un set de cuvinte cheie de interes și organizează aceste cuvinte cheie în funcție de structurile publicitare (de exemplu, campania și grupul de anunțuri ) definite de motoarele de căutare.
Procesul de căutare
Odată ce un utilizator trimite o interogare cu unul sau mai multe dintre aceste cuvinte cheie unui motor de căutare, acesta declanșează un proces de licitație de căutare.
Adică, motorul de căutare își accesează bazele de publicitate și obține un set de anunțuri care se potrivesc, adesea clasificate prin intermediul prețurilor ofertelor de publicitate și ale punctajului de calitate, și prin intermediul unui mecanism de licitație.
Acest proces generează un set de reclame top care sunt afișate în paginile cu rezultatele motorului de căutare împreună cu rezultatele căutării organice. De-a lungul întregii proceduri, cuvintele cheie joacă un rol vital în conectarea agenților de publicitate, a utilizatorilor motoarelor de căutare și a motoarelor de căutare.
Cuvintele cheie
Prin urmare, cum să selecteze cuvintele cheie profitabile și să manipuleze în mod eficient portofolii de cuvinte cheie este o problemă esențială pentru agenții de publicitate online în rețeaua de căutare.
În publicitatea online plătită de căutare, un agent de publicitate dorește să obțină un set de cuvinte cheie frecvente și relevante pentru produsele / serviciile sale.
Relevanța este un factor foarte important care influențează performanța publicității și chiar perspectiva ecosistemului publicitar în motoarele de căutare.